- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. OBJEDNÁVKA A ZADÁNÍ
Všechny objednávky realizované prostřednictvím internetového obchodu www.tvadilna.cz jsou pro obě strany závazné. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito nákupními i reklamačními podmínkami. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech údajů a náležitostí požadovaných systémem při registraci nebo při realizaci objednávky. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím vzniká odesláním objednávky ze strany kupujícího zákazníka a jejím přijetím na straně prodávajícího.
2. DODACÍ PODMÍNKY
Prodávající se zavazuje: - dodat kupujícímu druh a množství objednaného zboží v kupní ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky, - dodat kupujícímu zboží vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Prodávající neodpovídá za: - opožděné dodání zboží zaviněné přepravní společností, - opožděné dodání zboží zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce, - za poškození zásilky zaviněné přepravní společností, - případné nedodání zboží, ke kterému došlo vinou výrobce (dodavatele) v důsledku jakéhokoliv omezení případně zrušení distribučních práv nebo jiných nepředvídatelných překážek.Kupující se zavazuje: - objednané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a zboží v obalu - zaplatit za zboží cenu v plné výši av smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky. V případě, že si kupující zboží nepřevezme (na základě objednávky), prodávající si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody / poštovné /. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru obchodu (množství, cena, náklady na přepravu, vzdálenost a pod.), Především při ceně vyšší než 180, - EUR s DPH, žádat kupujícího o autorizaci objednávky důvěryhodným způsobem, např. telefonicky nebo písemně, případně realizovat platbu za objednané zboží prostřednictvím zálohové faktury. V případě odmítnutí autorizace kupujícím, provozovatel považuje objednávku za neplatnou. prodávající si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody / poštovné /. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru obchodu (množství, cena, náklady na přepravu, vzdálenost a pod.), Především při ceně vyšší než 180, - EUR s DPH, žádat kupujícího o autorizaci objednávky důvěryhodným způsobem, např. telefonicky nebo písemně, případně realizovat platbu za objednané zboží prostřednictvím zálohové faktury. V případě odmítnutí autorizace kupujícím, provozovatel považuje objednávku za neplatnou. prodávající si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody / poštovné /. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru obchodu (množství, cena, náklady na přepravu, vzdálenost a pod.), Především při ceně vyšší než 180, - EUR s DPH, žádat kupujícího o autorizaci objednávky důvěryhodným způsobem, např. telefonicky nebo písemně, případně realizovat platbu za objednané zboží prostřednictvím zálohové faktury. V případě odmítnutí autorizace kupujícím, provozovatel považuje objednávku za neplatnou. telefonicky nebo písemně, případně realizovat platbu za objednané zboží prostřednictvím zálohové faktury. V případě odmítnutí autorizace kupujícím, provozovatel považuje objednávku za neplatnou. telefonicky nebo písemně, případně realizovat platbu za objednané zboží prostřednictvím zálohové faktury. V případě odmítnutí autorizace kupujícím, provozovatel považuje objednávku za neplatnou.
3. DODACÍ LHŮTY
Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Objednávky uskutečněné do 12:00, pokud je zboží skladem expedujeme následující den, takže zboží máte doma na dalsí den. Průměrná doba expedice našeho zboží jsou 3 až 10 pracovních dnů od objednávky.
4. CENY ZBOŽÍ
Ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou platné v době objednání zboží. Uvedená cena v době objednání je neměnná.
Dokladem o prodeji je faktura. Faktura je odesílána výhradně elektronicky na v objednávce udanou emailovou adresu kupujícího, tím šetříme životní prostředí.
Nejsme plátci DPH, proto faktura neobsahuje rozpis DPH.
5. PLATBY ZA T OVAR
Objednané zboží zasíláme poštovním kurýrem České pošty na adresu udanou zákazníkem v objednávce.
Úhradu za dodané zboží je možné realizovat v hotovosti kurýrovi při přebírání zásilky.
6. CENY ZA DOPRAVU ZBOŽÍ
Poštovné je ve smyslu tarifů České Pošty as
7. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Posíláme pouze na dobírku podle tarifů České Pošty as
Zadávejte přesnou adresu s číslem, Celé jméno a příjmení. Zkontrolujte tvar telefonního čísla.
POZOR: Pokud je balík nebo zboží v balíku poškozen nebo pokud je porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u kurýra přepravní společnosti. Za škody vzniklé při přepravě dodavatel nenese odpovědnost.Každý zboží před odesláním prechýdza vizuýlnou kontrolou predavaúceho. Kupující má právo ze zákona prohlédnout si doručeýn balík před vyplacením, kurýr Vám tuto možnost musí poskytnout. Pokud kupující nezkontroluje obsah balíčku před kurýrem av balíku bude zboží poškozené, přepravní společnost Vaši reklamaci na poškozené zboží automaticky zamítne. Proto žádáme každého zákazníka, aby dbal na tuto podstatnou skutečnost.
8. INDIVIDUÁLNÍ NABÍDKA
V případě rozsáhlejších objednávek víme vypracovat individuální cenovou nabídku v maximální možné míře splňující požadavky kupujícího.
9. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Kupující je oprávněn stornovat objednávku bez udání důvodu do 3 hodin od jejího odeslání (po 3 hodinách je objednávka již ve stavu vyřizování) nebo do 11.00hod příslušného dna.Prípadné zrušení objednávky nám zašlete na náš e-mail, následně Vám zašleme potvrzení o zrušení objednávky.
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před jejím expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadované náhrady nákladů spojená s expedicí zboží.
10. VRÁCENÍ ZBOŽÍ - ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Podle zákona 102/2014 Sb., Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě je možné vrátit bez udání důvodu nejpozději do 14 pracovních dnů od jeho převzetí. Zboží je třeba vrátit na adresu provozu společnosti (California Trading International sro, Vlky 23, 90044) v originálním balení, kompletní a nepoškozené do 14 dnů od převzetí zboží zákazníkem. Přepravní náklady a balné při vrácení zboží hradí zákazník. Zboží vráceno na způsob dobírky nepřijímají. Cena za zboží bude zákazníkovi vrácena po zkontrolování vráceného zboží nejpozději však do 14 dnů od doručení. Zároveň je třeba písemně uvést číslo účtu prímateľa na který mají být převedeny prostředky. Je třeba poslat ,, odstoupení od zmluvy'' v zákonné lhůtě na adresu: California Trading International sro, Vlky 23, 90044.
V případě, že zboží nakupujete v souvislosti s vaší podnikatelskou činností (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení nevzniká, protože obchodní zákoník tuto možnost neumožňuje.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. V mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
11. REKLAMAČNÍ ŘÁD
Kupujícímu doporučujeme před převzetím zásilky od kurýra a její zaplacení na místě zkontrolovat, zda zásilka není poškozena. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít.
V případě reklamace zašle kupující reklamované zboží na adresu sídla společnosti. Balík musí být řádně zabalen a má obsahovat:
- reklamované zboží včetně příslušenství,
- kopii faktury,
- popis závady,
- kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel. Číslo, e-mail).
Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo doporučeně jako dopis. Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata. Reklamované zboží musí být dodáno čistý a mechanicky nepoškozené. Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající.
V případě, že dojde k vadě výrobku v záruční době, má zákazník právo na odstranění vzniklé vady. V případě, že vada zboží je neodstranitelná, nahradí dodavatel zákazníkovi vadný výrobek novým, nebo po dohodě - výrobkem jiného typu.
Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:
- přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením,
- znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby,
- používáním zboží v podmínkách, které svou povahou - a to teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy
prostředí - neodpovídají prostředí, ve kterém se zboží běžně používá,
- vnějšími vlivy, např. pádem nebo nárazem, vniknutím vody do elektrických částí,
- zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy),
- nesprávným výběrem a následným přetížením výrobku (např. Elektrocentrála)
- přepětím, např. při úderu blesku,
- při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze,
- mechanickým poškozením - roztržený, proříznutý, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným fyzickým zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží a pod ..
Záruka se rovněž nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek, nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách.
V případě neoprávněné reklamace / odzkoušený přístroj bude plně funkční a neprojeví se žádná závada / bude zboží vráceno zpět kupujícímu, za což si prodávající účtuje 30E na náklady na kontrolu a přepravní náklady produktu. Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dnů od data uplatnění reklamace kupujícím. Vybavením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
Po neoprávněné a ani oprávněné reklamaci nelze odstoupit od smlouvy a tím ptát nazpět částku za zboží.
Záruční a pozáruční servis provádí prodávající.
12. OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování najdete v tomto článku.
13. Alternativní řešení sporů
13.1 Spory Uživatele a Obchodníka se sídlem v České republice
13.2. Uživatel - spotřebitel je oprávněn obrátit se na Obchodníka s žádostí o nápravu v případě, že nebyl spokojen se způsobem, kterým Obchodník vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Obchodník porušil jeho práva. Pokud Obchodník na takovou žádost odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Uživatel - spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjekty alternativního řešení sporů jsou orgány a oprávněné právnické osoby ve smyslu § 3 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a to např. Slovenská obchodní inspekce, přičemž Uživatel - spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů na který se obrátí. E-mailový kontakt na Provozovatele je kontakt@naradieonline.sk.Uživatel - spotřebitel při podání návrhu postupuje ve smyslu §12 zákona č. 391/2015 Sb o alternativním řešení spotřebitelských sporů. Alternativním řešením sporů lze urovnat spor mezi Uživatelem - spotřebitelem a Obchodníkem - prodávajícím, vyplývající ze spotřebitelské smlouvy resp. související se spotřebitelskou smlouvou. Hodnota sporu, který se urovnává alternativním řešením sporů, musí přesahovat částku 20 eur.Subjekt alternativního řešení sporů může požadovat od Uživatele - spotřebitele poplatek za zahájení alternativního řešení sporu nejvíce částku pět eur včetně daně z přidané hodnoty a to nejdříve současně se zasláním oznámení o zahájení alternativního řešení sporu. Alternativním řešením sporů lze urovnat spor mezi Uživatelem - spotřebitelem a Obchodníkem - prodávajícím, vyplývající ze spotřebitelské smlouvy resp.související se spotřebitelskou smlouvou. Hodnota sporu, který se urovnává alternativním řešením sporů, musí přesahovat částku 20 eur. Subjekt alternativního řešení sporů může požadovat od Uživatele - spotřebitele poplatek za zahájení alternativního řešení sporu nejvíce částku pět eur včetně daně z přidané hodnoty a to nejdříve současně se zasláním oznámení o zahájení alternativního řešení sporu. Alternativním řešením sporů lze urovnat spor mezi Uživatelem - spotřebitelem a Obchodníkem - prodávajícím, vyplývající ze spotřebitelské smlouvy resp. související se spotřebitelskou smlouvou. Hodnota sporu, který se urovnává alternativním řešením sporů, musí přesahovat částku 20 eur. Subjekt alternativního řešení sporů může požadovat od Uživatele - spotřebitele poplatek za zahájení alternativního řešení sporu nejvíce částku pět eur včetně daně z přidané hodnoty a to nejdříve současně se zasláním oznámení o zahájení alternativního řešení sporu.
13.3. Uživatelé - spotřebitelé jsou oprávněni použít platformu řešení sporů online (dále jen jako "RSO") na řešení svých sporů, v jazyce, kteří si zvolí. Uživatel - spotřebitel může na alternativní řešení svého sporu využít platformu RSO, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Uživatel - spotřebitel při předkládání podání platformě RSO vyplní elektronický formulář stížnosti. Informace, které předloží, musí být dostatečné k určení příslušného subjektu alternativního řešení sporů online. Uživatel - spotřebitel může přiložit dokumenty na podporu své stížnosti.
UPOZORNĚNÍ: Nejsme plátci DPH.
Při koupi zboží pro firmu neplatí zákon o ochraně spotřebitele, čili není možné vrátit zboží ve 14 denní lhůtě (odstoupení od smlouvy bez udání důvodu).